Uszkodzenia igłą wśród chirurgów w treningu ad

Przeprowadziliśmy to badanie w celu zbadania występowania i kontekstu zranień igłą i zachowań związanych z raportowaniem urazów wśród dużej liczby chirurgów uczestniczących w treningu. Metody
Projekt badania i populacja
Respondentami byli chirurdzy szkolący się w programach pobytowych w chirurgii ogólnej certyfikowanych przez Radę Akredytacyjną ds. Absolwenta Edukacji Medycznej w Stanach Zjednoczonych. Do udziału w badaniu zaproszono dziewiętnaście programów szkoleniowych z udziałem 741 lekarzy szkolących; z tych programów, 3 zostały wybrane ze względu na współpracę z autorami, a 16 zostało losowo wybranych przez krajowy proces pobierania próbek. Siedemnaście programów z udziałem 702 chirurgów zgodziło się wziąć udział w badaniu.
Mieszkańcy pierwszego roku i drugiego roku obejmowali stażystów w podspecjalizacjach (ortopedii, otolaryngologii, urologii i chirurgii plastycznej), którzy regularnie przechodzą przez chirurgię ogólną w ramach szkolenia. Uczestnicy badania byli badani po ukończeniu amerykańskiego egzaminu na temat chirurgicznego doskonalenia zawodowego w styczniu 2003 r., Standaryzowanego ogólnokrajowego egzaminu przeprowadzanego dla wszystkich pacjentów z ogólnej chirurgii. Ankiety były wykonywane przy pomocy ołówka i pustej, szczelnej koperty dla zachowania poufności. Udział był dobrowolny i nie zebrano żadnych unikalnych danych demograficznych, które mogłyby potencjalnie zidentyfikować uczestnika. Wypełnienie ankiety uznano za zgodę domniemaną na udział w badaniu. Uzyskaliśmy zgodę na badanie od instytucjonalnej komisji recenzującej na Johns Hopkins University.
Instrument Survey
Narzędzie do badań zostało opracowane w 2002 r. Przez wielodyscyplinarny zespół mieszkańców i wydziałów chirurgicznych, ze specjalistami chorób zakaźnych i bezpieczeństwa pracy. Opracowanie i udoskonalenie ankiety obejmowało przegląd literatury, generowanie przedmiotów, dyskusje w małych grupach dyskusyjnych i dyskusje w dużych grupach podczas ogólnych spotkań rezydentów. Badanie zostało przetestowane pilotażowo w grupie 20 pacjentów chirurgicznych w jednej instytucji w okresie 3 miesięcy, pod kątem ważności twarzy, ważności treści i wykonalności. Informacje zwrotne z grup fokusowych i spotkań z udziałem rezydentów zostały włączone do ostatecznej ankiety.
W ankiecie zapytano o rok studiów podyplomowych z zakresu treningu klinicznego, płeć respondenta, liczbę zranień po przebytych igłach podczas treningu, zranienia igłą z udziałem pacjenta wysokiego ryzyka oraz rozszerzony zestaw pytań dotyczących ostatniego przypadku igły. Pacjent wysokiego ryzyka został zdefiniowany jako osoba z historią zakażenia wirusem HIV, zapaleniem wątroby typu B lub zapaleniem wątroby typu C lub stosowaniem narkotyków w iniekcjach. Respondentom zadano również pytanie, który patogen wywołujący chorobę krwi najbardziej obawia się. Rozszerzone pytania dotyczące ostatniego zranienia igłą obejmowały to, czy dotyczyło to pacjenta wysokiego ryzyka, postrzeganych przyczyn i okoliczności obrażeń, czy zgłoszono, powody, dla których nie zgłoszono go, jeśli dotyczy, i czy ktokolwiek wiedział o kontuzji. W przypadku odpowiedzi dotyczących przyczyny obrażeń, zachowania związanego ze zgłaszaniem urazów oraz tożsamości innej osoby, która wiedziała o zdarzeniu, uczestnicy zostali poinstruowani, aby wybrać wszystkie odpowiedzi, które zostały zastosowane.
[patrz też: objawy dny moczanowej, emanera cena, przymiotno kanadyjskie ]