Samoograniczona natura przewlekłej idiopatycznej biegunki ad 5

Jednym z nich był wybuch w Brainerd w stanie Minnesota, spowodowany spożyciem surowego mleka 11, a drugi wiązał się z piciem nieoczyszczonej wody w restauracji w Henderson County, Illinois.12, 13 Jak było prawdą w naszym badaniu, biegunka dotknęła mężczyzn i kobiety w równym stopniu, nie było reakcji na antybiotyki w tych punktowych ogniskach, a biegunka miała charakter se- lekcyjny i długotrwała. Główną cechą kliniczną odróżniającą choroby u tych pacjentów od tych u naszych pacjentów, oprócz braku źródła punktowego, jest to, że wyniki biopsji okrężnicy u naszych pacjentów były normalne, podczas gdy w większości przypadków w stanie Minnesota i Illinois biopsje okrężnicy ujawniły zapalenie. Podobnie, leukocyty w kale nie były obserwowane u naszych pacjentów, podczas gdy odnotowano je u 17% i 7% pacjentów w stanie Minnesota i Illinois, odpowiednio 11, 12. Wreszcie, podczas gdy wszyscy nasi pacjenci mieli spontaniczne remisje z powodu ich biegunki, wystąpiła spontaniczna rezerwa tylko w 75 procentach i 13 procentach, odpowiednio, pacjentów w dwóch epidemiach.11, 12 Lekarze powinni wiedzieć o tym zespole, aby mogli uniknąć stosowania niepotrzebnych interwencyjnych procedur diagnostycznych i niebezpiecznych terapii. Wstępna diagnoza tego zespołu opiera się na typowej historii klinicznej nagłego początku przewlekłej, uporczywej biegunki u uprzednio zdrowej osoby bez choroby gastroenterologicznej lub operacji chirurgicznej. Jeśli w następnej ocenie pojawią się dowody na biegunkę wydzielniczą i brak objawów zapalenia jelit, guza, nadużywania środków przeczyszczających lub innych znanych przyczyn przewlekłej biegunki wydzielniczej (w badaniach wymienionych w Tabeli 1), rozpoznanie samoograniczonego, przewlekłego prawdopodobnie biegunka. Po rozpoznaniu tego zespołu można uspokoić pacjentów, że ich przewlekła biegunka prawdopodobnie ustąpi; ta informacja będzie je pocieszyć, gdy będą znosić niekończącą się chorobę.
Finansowanie i ujawnianie informacji
Wspierany przez grant publicznej służby zdrowia (R01-DK37172-07) z Narodowego Instytutu Cukrzycy i Trawienno-Naczyniowych.
Jesteśmy wdzięczni Mary Gomez za pomoc w przygotowaniu manuskryptu.
Author Affiliations
Z Departamentu Medycyny Wewnętrznej, Baylor University Medical Center, 3500 Gaston Ave., Dallas, TX 75246, gdzie prośby o przedruk należy kierować do Dr. Fordtrana.

[przypisy: tarczyca u mężczyzn objawy, niedoczynność tarczycy objawy psychiczne, usg jamy brzusznej bydgoszcz ]