Podatek cadillac i ustawa o przystepnej cenie

Artykuły Perspektywy Furman i Fiedler (wydanie z 17 marca) i Galvin (wydanie z 18 lutego) 2 ujawniają kluczowe aspekty debaty na temat podatku Cadillac . Inne rzeczy są równe, zgadzają się, ten podatek miałby zastosowanie do większej liczby planów każdego roku – nawet jeśli korzyści nie poprawią się. Oznacza to, że nie ma standardu nadmiaru . Nie zgadzają się, w jaki sposób pracodawcy obniżą koszty, aby uniknąć podatku. Furman i Fiedler twierdzą, że pracodawcy znajdą innowacyjne modele płatności za zachęcanie do bardziej efektywnego świadczenia opieki. Galvin informuje, że pracodawcy zmniejszają zasięg, głównie przez odliczanie odliczeń i oszczędzanie pieniędzy. Jego artykuł i inne źródła są sprzeczne ze stanowiskiem Furmana i Fiedlera3. Podatek zmniejszy zasięg. Jakakolwiek bogata demokracja określa, jaką opiekę zdrowotną będzie gwarantować i co jest wykluczone.4 Kaczki podatkowe to pytanie. Progi dolara, perwersyjn ie, zachęcają do mniejszego pokrycia dla bardziej chorych – tak droższych – grup. Te kwoty w dolarach powinny zostać zastąpione przez standardy świadczeń. Faktyczny zasięg Cadillaca byłby zniechęcony, ale zasady byłyby stabilne, a prawo nie wymagałoby ciągłej redukcji świadczeń. Joseph White, Ph.D. Case Western Reserve University, Cleveland, OH Nie zgłoszono żadnego potencjalnego konfliktu interesów związanego z tym pismem. 4 Referencje1. Furman J, Fiedler M. Cadillac Tax – kluczowe narzędzie do reformy systemu dostaw. N Engl J Med 2016; 374: 1008-1009 Full Text Web of Science Medline 2. Galvin R. Jak pracodawcy reagują na ACA. N Engl J Med 2016; 374: 604-606 Bezpłatny, pełny tekst Web of Science Medline 3. Fundacja rodzinna Henry J. Kaiser. Badanie ankietowe dotyczące pracodawcy na 2015 rok (kff.org/report-section/ehbs-2015-summary-of-findings/). 4. Mossialos E, Wenzl M, Osborn R, Anderson C. Międzynarodowe profile systemów opieki zdrowo tnej, 2014. New York: The Commonwealth Fund, 2015 (www.commonwealthfund.org/~/media/files/publications/ fundusz-raport / 2015 / jan / 1802_mossialos_intl_profiles_2014_v7.pdf). Odpowiedź Drs. Odpowiedź Furmana i Fiedlera: Zgadzamy się, że podatek Cadillaca powinien zniechęcać do nadmiernego hojności, nie przesadnie obciążając zwykłe plany. Jednak widzimy niewielkie ryzyko, że zasięg podatku stanie się nadmierny w najbliższej przyszłości. Przewiduje się, że podatek ten wpłynie tylko na 1% kosztów planu, kiedy zacznie obowiązywać w 2020 r., A 4% kosztów planu do 2026 r. Administracja Obamy zaproponowała również ulepszenia, które zapewnią, że próg podatkowy nigdy nie spadnie poniżej składki za złoto rynkowe plan; Reforma ta pozwoli uniknąć niepożądanych skutków dla mniej hojnych planów w dłuższym okresie Mamy również wątpliwości, że ostatnie trendy w projektach pracodawców rzucają dużo światła na przyszłe odpowiedzi na poda tek, który jest jeszcze latami od wdrożenia. Niemniej jednak podział kosztów w rzeczywistości nie wzrósł nieproporcjonalnie w ostatnich latach. Mimo że odliczenia kontynuowane są w długim okresie, wydatki na kopie spadły, a udział wydatków całkowitych ponoszonych przez rejestrujących utrzymywał się na mniej więcej stałym poziomie lub spadał od 2010 roku. Jason Furman, Ph.D. Matthew Fiedler, Ph.D. Council of Economic Advisers, Washington, DC Od czasu publikacji artykułu autorzy nie zgłaszają żadnego potencjalnego konfliktu interesów. 4 Referencje1. Budżet Prezydenta na rok fiskalny 2017. Waszyngton, DC: Biuro zarządzania i budżet, 2016. 2. Claxton G, Levitt L, Long M. Płatności z tytułu podziału kosztów gwałtownie rosną w miarę upływu czasu. Peterson-Kaiser Health System Tracker. 12 kwietnia 2016 r. (www.healthsystemtracker.org/insight/payments-for-cost-sharing-increasing-rapidly-over-time/). 3. Furman J. Kolejne etapy reformy system u opieki zdrowotnej. Washington, DC: The White House 2015 (www.whitehouse.gov/sites/default/files/page/files/20151007_next_steps_health_care_reform.pdf). 4. Instytut kosztów opieki zdrowotnej. 2014 Raport dotyczący kosztów i wykorzystania opieki zdrowotnej. Październik 2015 (www.healthcostinstitute.org/files/2014%20HCCUR%2010.29.15.pdf). Odpowiedź Dr Galvin odpowiada: Chociaż mój artykuł skupił się na sposobie, w jaki pracodawcy używają wzorów świadczeń, aby kontrolować koszty w obliczu podatku Cadillac, zgadzam się z Furmanem i Fiedlerem, że pracodawcy będą również stosować strategie w celu zwiększenia efektywności dostarczanej opieki . W rzeczywistości duże pracodawcy poprzedziły Centers for Medicare i Medicaid Services w szybkim wprowadzaniu zmian opartych na wartości poprzez inicjatywy takie jak Bridges to Excellence i Catalyst for Payment Reform1. Ostatnie zobowiązania dużych ubezpieczycieli zdrowotnych zn [przypisy: leczenie endometriozy, badanie kardiologiczne, stomatologia ]

[więcej w: olx sulechów, olx grójec, skuteczny lek na odchudzanie ]